- Reaction score
- 50
Hej, så jeg har besluttet at dele som mit første bidrag til dette forum, er en enkel meget effektiv måde at bygge din egen hash- eller kokainpresse med materialer, du nemt kan finde i enhver isenkræmmer og online.
Hele byggeriet kostede mig omkring 35 € for selve pressen og yderligere 50 € for formen, jeg foreslår, at du bestiller cnc-maskinskåret form på Amazon, fordi det giver dig et professionelt fladt og lige udseende slutprodukt.
DELE:
Form: Der findes flere forskellige "Pre Press mold for Rosin", som du kan finde på Amazon. ~50€
Presse:
Donkraft med en gearing på 4 tons.
~15€
Gevind 2x 40 cm stang M10 ~5 €.
6x lille, 1x stor metalplade med forborede huller ~10€;
8 × M10-møtrikker, 4x M4-skruer + møtrikker ~5 €.
Superlim til at fastgøre møtrikkerne ~1€.
Med denne metode er det nemt at give din kokainklods et stempel igen, efter at den er blevet skåret, eller du kan også trykke noget falsk Hash med dette ret nemt!
Jeg håber, at denne lille byggevejledning vil være til hjælp. Især i tillæg til den seneste videovejledning om falsk hashproduktion kan thivs være nyttige!
Greez!
Hele byggeriet kostede mig omkring 35 € for selve pressen og yderligere 50 € for formen, jeg foreslår, at du bestiller cnc-maskinskåret form på Amazon, fordi det giver dig et professionelt fladt og lige udseende slutprodukt.
DELE:
Form: Der findes flere forskellige "Pre Press mold for Rosin", som du kan finde på Amazon. ~50€
Presse:
Donkraft med en gearing på 4 tons.
~15€
Gevind 2x 40 cm stang M10 ~5 €.
6x lille, 1x stor metalplade med forborede huller ~10€;
8 × M10-møtrikker, 4x M4-skruer + møtrikker ~5 €.
Superlim til at fastgøre møtrikkerne ~1€.
Med denne metode er det nemt at give din kokainklods et stempel igen, efter at den er blevet skåret, eller du kan også trykke noget falsk Hash med dette ret nemt!
Jeg håber, at denne lille byggevejledning vil være til hjælp. Især i tillæg til den seneste videovejledning om falsk hashproduktion kan thivs være nyttige!
Greez!
Attachments
-
dUeLtkVzJg.jpg7 MB · Views: 733
-
NCsoRhlEZL.jpg6.2 MB · Views: 612
-
kWu4GqxnFz.jpg7.1 MB · Views: 580
-
4Ij5vM0nfa.jpg6.7 MB · Views: 605
-
puIRieWjvT.jpg6.1 MB · Views: 571