Question Hjemmelavet produktion (ret mig, hvis jeg tager fejl)

Gusfring666

Don't buy from me
Resident
Reaction score
262
1-->Åbn inhalatorerne, et par virkelig skarpe knive skal give. Læg de bomuldsstoffer, der var indeni, i en krukke, og luk låget (husk, at du skal bruge de tolv bomuldsstoffer).

2--> I skålen kombineres 1/3 ounce vand med 2/3 ounce Muriatic-syre. Læg bomulden i denne opløsning, og ælt den i fem minutter med hænderne. (SØRG ALTID FOR, at du har handsker på, da gummi renser hænderne.) Du kan gøre dette med bare hænder, hvis du har tyk hud. Pres al saften ud af filtrene, når du har æltet dem, og smid dem væk.

3-->Filtrer den resterende væske over i den fjerde krukke. Det vil være nødvendigt at gøre dette mange gange for at fjerne den forfærdelige lugt. Kemikalier i inhalatorer blev bundet til HCl, og olierne blev filtreret. Smid filtrene væk.

4--> Hæld så meget af opløsningen i en flaske, at der er 1/3 tilbage. Gem eventuelt overskydende saft til en senere portion.

5--> Hæld 1/4 teskefuld af de kaustiske sodakrystaller i flasken, og ryst. Gør det forsigtigt, da blandingen bliver varm og afgiver gas. Gentag dette trin, indtil blandingen forbliver uklar.

6--> Fyld trinflasken i resten af flasken med ether. Dæk flasken til, og ryst den i cirka otte minutter. Det er ret vigtigt at udsætte hvert enkelt fri-base-molekyle for æteren i så lang tid som muligt.

7-->Lad blandingen stå. Den vil have et mellemliggende lag, der er ret tyndt. Pisk på siden af flasken for at gøre dette lag så tyndt som muligt.

8-->Fjern det øverste lag med dråbetælleren, og pas på ikke at tage noget fra det midterste lag. Gem det øverste lag, og spil resten ud.

9--> Fyld flasken med halvt vand og cirka ti dråber syre. Hæld det øverste lag fra trin (8) i flasken, og sæt låg på. Ryst flasken i to minutter. Når det sætter sig, fjerner du det øverste lag og smider det væk. Den frie base er nu bundet til HCl/vand-blandingen.

10-->Hvis du har en rest fra trin (3), så gentag proceduren med den.

11->Damp opløsningen i Pyrex-skålen ved lav varme. Du kan gøre det på komfuret, men jeg har fundet ud af, at hvis du lader den stå oven på en vandvarmer (som dem, der leverer varmt vand til dit hjem) i 2 eller 3 dage, vil de resterende krystaller være metamfetamin.

Gusfring666

Don't buy from me
Resident
Reaction score
262
I trin 9 skal du sikre dig, at du ikke har brugt for meget vand. Husk, at det er vandet, du skal fordampe.

Elcochiloco

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Okay, tak

Godislier

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Indsend mere indhold

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,285
Deals
1
At lave bihulemedicin af bihulemedicin? Jep. Jeg læste det ikke lige, men jeg har læst det eller 5 lignende. Smid ikke dine penge væk, du kan købe pseudoefedrin i butikken. 3600 mg på en dag og 9000 mg på en måned. 9 gram. Dine venner kan også gøre det. Du kan købe 7,5 gram om måneden online. Det, du prøver at gøre, virker ikke, men hvis det gjorde, ville det stadig være ubrugeligt, og de der inhalatorer koster 10 dollars pr. stk. for 200 mg afsvækkende middel @G.Patton, godkender du denne besked? Hvad fanden foregår der her?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,285
Deals
1
Du har A/B-ekstraheret en inhalator ... det er ikke en produktion efter nogen definition af begrebet