- Reaction score
- 30
Jeg er ikke ude på at blive rig og tjene penge, men på at opnå viden. Jeg har kun planer om at lave småskalasyntese af ting som amfetamin, mdma, ghb, måske mephedron og nogle tryptaminer. Alt sammen til mit eget personlige brug, så mine eksperimenter vil være af en lille eksperimentel størrelse.
Jeg vil forsøge mig med denne syntese i første omgang med kun 5 g P2NP:
Ville 500 ml være tilstrækkeligt? Skal jeg købe større glas? Er 500 ml for stort? Skal jeg gå lavere? Jeg vil kun lave små eksperimenter som dette, forestiller jeg mig, så jeg prøver bare ikke at gå overkill på glasvarer
Jeg vil forsøge mig med denne syntese i første omgang med kun 5 g P2NP:
One-pot amfetaminsyntese fra P2NP med NaBH4/CuCl2 (1 kg skala)
Reaktionsskema: Udstyr og glasvarer: 50 L batchreaktor med en tilbagesvalingskondensator, topomrører og varmeapparat i en opsætning; Dryptragt; Konventionel tragt; Termometer i laboratoriekvalitet (op til 150 °С); Flere spande til 10 og 20 L; Målecylinder til 1 L; Vakuumkilde ...
bbgate.com
Ville 500 ml være tilstrækkeligt? Skal jeg købe større glas? Er 500 ml for stort? Skal jeg gå lavere? Jeg vil kun lave små eksperimenter som dette, forestiller jeg mig, så jeg prøver bare ikke at gå overkill på glasvarer