Send pakker på den mest anonyme måde

robinhud

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hvordan kan man sende pakker så anonymt som muligt?

Er det nødvendigt, at en person opgiver sin identitet for at sende pakken?

At sende et lille brev med en afsenderadresse kan være meget anonymt, men en pakke, der kan spores?

Hvis du skal sende en pakke med ulovlige stoffer, hvilke skridt ville du så tage?

Pharmacist487

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Det afhænger af den facilitet, du vil bruge til at sende pakken. Nogle bruger tjenester, der tilbyder diskret forsendelse. Og for info, der afhænger af agenturet eller noget, de har alle forskellige måder at henvende sig på

robinhud

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hvilke virksomheder er de mest diskrete?

Hvad kan jeg gøre for at beskytte min identitet så meget som muligt?

archae

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
71
Brug handsker, og sørg for, at du ikke efterlader hår, når du håndterer produktet eller emballagen.
For de fleste stoffer er det bedst at forsegle dem i en pose under vakuum og derefter vaske posens yderside med alkohol for at fjerne enhver duft.
Brug kontanter, når du betaler for sporede pakker. Prøv at bruge posthuse, der ikke ligger i umiddelbar nærhed af, hvor du bor. Tjek altid status på din pakke, mens du bruger tor eller en VPN, aldrig direkte med din egen IP-adresse.

De fleste, der gør det, bruger bare deres nationale postvæsen, og til de fleste formål vil det være tilstrækkeligt.

chimik

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Tjek aldrig status på en pakke med TOR. Postvæsenet er stærkt kontrolleret i næsten alle lande, så en fyr, der tjekker en pakkes status med TOR, vil vække mistanke. VPN er mere sikkert, da det er mere almindeligt brugt.

Hvis du vil være sikker, skal du bruge en VPN til at oprette forbindelse til en ekstern proxy. En proxy til at tjekke en pakke. Og du skal huske eller notere, hvilken proxy du brugte til hvilken pakke, og aldrig ødelægge det.

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Reaction score
33
Brug af TOR eller bare VPN kan markere din pakke. Hjemmesider kan se, når du bruger VPN eller en anden mistænkelig IP fra et tilfældigt land. Det bedste er aldrig at tjekke sporing, medmindre du har brug for det.

Vakuumforsegling, hydraulisk presse, hvis du vil have meget stof til at passe ind i en lille pakke. Lille pakke = mindre mistænkelig. Mylarposer af aluminium.

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Er det meget mere sikkert at modtage en pakke end at sende den?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,284
Deals
1
Helt sikkert ikke i USA. De havde nok ingen mistanke om, hvad pakken var, før de modtog den. Hvis den blev opdaget, er det farligt at finde den igen. Afsenderens evne og indsats er altafgørende for modtagerens frihed.

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Jeg har aldrig gjort det før. Bor i EU. Ønsker at købe til personlig brug.

Hvordan bruger man falsk adresse/navn og modtager en pakke på samme tid? Det er jeg meget nysgerrig efter.

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Reaction score
33
Du kan gøre begge dele med maksimal sexsikkerhed, 0 chance for nogensinde at blive fanget.

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Jeg er interesseret i at købe en lille mængde til personlig brug. Jeg har aldrig gjort det før. Bor i EU.

Hvordan bruger man falsk adresse/navn og modtager en pakke på samme tid? Det er jeg meget nysgerrig efter.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,284
Deals
1
Du får det sendt til det tomme hus på den anden side af gaden. Du får den sendt til en, der ikke har dit navn. Efter min personlige smag lægger jeg mig dog kun ud med kloge mennesker, og vi laver en plan for at skjule det. Jeg køber etiketten, sender ham en PDF af den, som han skal printe, får den til at ligne en kommerciel prøve eller noget andet godartet og sender den af sted.
Dumme venner vil få dig arresteret. Lad være med at lave nogen.
Når du har downloadet PDF'en, kan du åbne den i MS Paint eller et andet program og gøre afsenderadressen til et firmanavn - bare lad være med at skalere den eller røre ved stregkoden.

Last edited:

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Jeg ville ikke engang rode med PDF'en.
Du kan bare købe den officielt online fra et shippingfirma efter eget valg. Brug en stjålet/forfalsket/knækket bankkonto til at købe frimærkerne anonymt...

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Hvis jeg udskriver en label fra kurerens hjemmeside på tor-netværket, mens jeg er på ferie, er der så garanti for, at min pakke bliver beslaglagt, når jeg/mine medarbejdere sender den? Jeg planlægger at printe alle mine labels online, bruge handsker, når jeg håndterer pakker, og aflevere pakkerne i en postkasse i stedet for at gå på posthuset, printe labelen der og aflevere pakkerne ved skranken, så vi kan undgå overvågningskameraer.

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Er der nogen, der har gode ideer til en leveringsadresse for større ordrer på det mørke net, idet jeg ikke kan overvåge det og ikke kan tjekke hver dag og er opmærksom på, at det kunne være under overvågning på et tidspunkt. Jeg tænkte på forladte huse eller gårde i landdistrikterne, der ikke er beboet, og som er til salg. Jeg har brug for en solid leveringsadresse ASAP

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Brug ikke forladte huse, fordi postbuddet vil bemærke det og rapportere det. Gårde på landet lyder bedre, så længe de har en adresse, men det må ikke se nedslidt eller forladt ud, for så vil postbuddet rapportere det igen. Det bedste, du kan gøre, er at bruge en leveringsadresse og sætte dine køberes opsec op til at være perfekt, så de har svært ved at bevise, at du har bestilt stofferne, og når der er en beslaglæggelse, skal du finde en anden.

2-79-790125

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Jeg elsker samtalen. Har du andre ideer? Andre historier om, hvad man IKKE skal gøre?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Jeg vil bare tilføje noget til det, der allerede er blevet sagt. En god lokkedue i pakken er god. Ikke kun til LE, men også hvis andre ser dig åbne den. Jeg har set ting i børns tilbage til skole blyant sæt. Pakken var i en blyantkasse og genforseglet i den originale emballage. Jeg har set dem gøre noget lignende med mobiltelefontasker. Det kommer an på, hvor stor en ting du flytter. Dollarbutikken er et godt sted at finde lokkefugle. Vakuumforsegl dem selvfølgelig. Sørg for, at intet rasler, som ikke burde.

Jeg har tidligere set tjenester, der lader dig købe etiketter med krypto.

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Reaction score
30
Hvilket land vil du sende fra?