Ποια μέθοδο σύνθεσης (meth) θα συνιστούσατε για έναν αρχάριο

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Γεια σας, θα ήθελα να συνθέσω μεθαμφεταμίνη και να την πουλήσω. Είμαι εντελώς αρχάριος και για να είμαι ειλικρινής, γνωρίζω ελάχιστα από χημεία (γνωρίζω μόνο τα πολύ βασικά). Θα ήθελα να παράγω αρκετές ποσότητες με βάση το ποσό των χρημάτων που θέλω να βγάλω (έτσι, θα έλεγα 8-10 κιλά). Υποθέτω ότι θα πρέπει να ξεκινήσω κάνοντας μικρές δόσεις (για να εκπαιδευτώ)... Ποια μέθοδο σύνθεσης μεθαμφεταμίνης θα προτείνατε ? Γνωρίζοντας ότι θα ήθελα τελικά να παράγω 8-10 κιλά (σε μια εβδομάδα ιδανικά) και ότι είμαι εντελώς αρχάριος. Υποθέτω ότι αν θέλω να καταλήξω να την πουλήσω, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον αξιοπρεπώς καθαρή και καλής ποιότητας, οπότε αυτό είναι κάτι που πρέπει να λάβω υπόψη μου.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι θα προτιμούσα να αγοράζω τα χημικά μου με βάση τη σύνθεση που θα έχω μάθει. Σας ευχαριστώ.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,817
Deals
666
Αρχικά, θα πρέπει να μελετήσετε όλες τις τεχνικές που δημοσιεύονται εδώ. Μελετήστε τα αντιδραστήρια που χρησιμοποιούνται. Κατανοήστε ποια αντιδραστήρια μπορείτε να αγοράσετε μόνοι σας. Όλες οι μέθοδοι δεν είναι πολύ περίπλοκες, όλα εξαρτώνται από τις δεξιότητες.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 21

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Για να εκτελέσετε μια χημική αντίδραση σε διάφορα βήματα πρέπει να μάθετε χημεία. Είναι σαν να λέτε "Θέλω να γράψω ένα μυθιστόρημα αλλά δεν μπορώ να γράψω. Πώς θα το κάνω;". Λοιπόν, μάθε να γράφεις, γαμώτο!