Kokaiinin kiteytyminen

New Student

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hei,

Olen uusi tässä kaikessa, voisiko joku opettaa minulle, miten kiteytetään cociane?

Minulla on todella hyvää koksia, mutta se ei kiillä eikä siinä ole kalan suomuja.

Minulle sanottiin, että se on kiteytettävä, jotta se kiiltää, voiko joku pls näyttää minulle miten?

Kiitos NS

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
32
Jos sinulla olisi todella hyvää koksia, et kysyisi tätä kysymystä.

Anna Lokin valaista sinua: puhdas kokaiini paakkuuntuu ja kiiltää muodostaen kauniita kivimäisiä muodostelmia, koska se on hygroskooppista. Jos kokaiinisi on jauhemaista eikä se kiillä, siinä on todennäköisesti leikkaavaa ainetta.

Puhdas kokaiini VOI näyttää jauheelta, kun se on pilkottu ja pesty jääkylmällä 100-prosenttisella asetonilla tai etyyliasetaatilla (jos jokin näistä ei ole -20 tai -30C ja täysin kuiva, liuotat kokaiinisi niihin, joten pesujen jälkeen varmistaaksesi, että olet haihduttanut käytetyn liuottimen). Kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä pesun jälkeen, on odottaa, kunnes liuotin haihtuu, ja kaataa se injektiopulloon tai putkeen, jossa se on hieman puristettu (haluat kokaiinin istuvan kokaiinin päälle pienellä alueella; jos levität sen levylle, se ei saa kasvattaa jalkoja ja liikkua). Jos ilmakehä on riittävän kostea, pelkkä injektiopullon avaaminen kerran päivässä pitäisi tarjota tarpeeksi kosteutta, jotta koksi kasaantuu ja muodostaa niin sanottuja "kiteitä", jos ilmakehä on kuiva, lisää YKSI pisara dh2o:ta (jos lisäät enemmän, se muuttuu tahnaksi, puhdas koksi on erittäin vesiliukoista) - voit myös kokeilla laittaa injektiopullon avattuna ilmatiiviiseen astiaan, jossa on puuvillapalanen, jonka päälle pudotat tislattua vettä, koksin pitäisi imeä sitä ja kasaantua.

Jos olisit lähettänyt kuvan, olisi ollut helpompi auttaa sinua.

Ja kyllä, ymmärrän, että tämä on vanha lanka, mutta hyviä koksineuvoja on kuitenkin harvassa, ehkä joku löytää tästä hyötyä tulevaisuudessa.