- Reaction score
- 51
Hei, joten olen päättänyt jakaa ensimmäisenä panokseni tälle foorumille, on yksinkertainen erittäin tehokas tapa rakentaa oma hasis- tai kokaiinipuristin materiaaleilla, joita löydät helposti mistä tahansa rautakaupasta ja verkosta.
Koko rakentaminen maksoi minulle noin 35 € itse puristimelle ja toinen 50 € muotille, suosittelen cnc-koneella leikatun muotin tilaamista Amazonista, koska se antaa sinulle ammattimaisen tasaisen ja suoran näköisen lopputuotteen.
OSAT:
Muotti: Amazonista löytyy useita eri sices "Pre Press mold for Rosin". ~50€
Press:
4 tonnin vipuvoimalla varustettu tunkki.
~15€
Kierre 2x 40 cm tanko M10 ~5€
6x pieni ,1x iso perusmetallilevy esiporatuilla rei'illä ~10€;
8 × M10 mutterit, 4x M4 ruuvit + mutterit ~5€.
Superkiinnitin muttereiden kiinnittämiseen ~1€.
Tällä menetelmällä on helppo antaa koksikivelle leima uudestaan, kun se on leikattu tai voit myös painaa tällä melko helposti tekohashia!
Toivottavasti tästä pienestä rakennusohjeesta on apua. Varsinkin viimeisimmän video tutoriaalin lisäksi fake hashin valmistuksesta thivistä voi olla hyötyä!
Greez!
Koko rakentaminen maksoi minulle noin 35 € itse puristimelle ja toinen 50 € muotille, suosittelen cnc-koneella leikatun muotin tilaamista Amazonista, koska se antaa sinulle ammattimaisen tasaisen ja suoran näköisen lopputuotteen.
OSAT:
Muotti: Amazonista löytyy useita eri sices "Pre Press mold for Rosin". ~50€
Press:
4 tonnin vipuvoimalla varustettu tunkki.
~15€
Kierre 2x 40 cm tanko M10 ~5€
6x pieni ,1x iso perusmetallilevy esiporatuilla rei'illä ~10€;
8 × M10 mutterit, 4x M4 ruuvit + mutterit ~5€.
Superkiinnitin muttereiden kiinnittämiseen ~1€.
Tällä menetelmällä on helppo antaa koksikivelle leima uudestaan, kun se on leikattu tai voit myös painaa tällä melko helposti tekohashia!
Toivottavasti tästä pienestä rakennusohjeesta on apua. Varsinkin viimeisimmän video tutoriaalin lisäksi fake hashin valmistuksesta thivistä voi olla hyötyä!
Greez!
Attachments
-
dUeLtkVzJg.jpg7 MB · Views: 814
-
NCsoRhlEZL.jpg6.2 MB · Views: 682
-
kWu4GqxnFz.jpg7.1 MB · Views: 652
-
4Ij5vM0nfa.jpg6.7 MB · Views: 674
-
puIRieWjvT.jpg6.1 MB · Views: 638