Kyllä, IV Cat ... on ... niin sanotusti ... kissanmuija .... Sanoisin, että se on luultavasti paljon yleisempi ja suositumpi kuin luulisi. Olen aina inhonnut kissan haistelua. Inhosin sen hajua ja makua, ja se, mitä käytin, poltti helvetisti. Useimmat tuntemani ihmiset mieluummin IV sitä kuin muita reittejä. Todennäköisesti voimakkain kiire/kokemus, jonka voin ajatella seisovan yksinään. Se on intensiteetiltään samaa luokkaa kuin IV-kokaiini, mutta mielestäni paljon enemmän, ja lisäksi se kestää hieman kauemmin, joten vielä parempi... voit asettua siihen ja nauttia siitä. Se kelpaa kahdeksi annokseksi ennen kuin "taika" katoaa ja se on vain stimuloivaa. Toisin sanoen toleranssi saavutetaan nopeasti. Noin 30 minuuttia laukauksen jälkeen olet korkeammalla kuin mofo, sinulla on visuaalista vääristymää suuremmilla annoksilla (.25g ja ylöspäin) .3-.4 on todella hyvä annos, enemmän ja olet todella siinä voittaaksesi sen. Pidä lähelläsi kylmää vettä, jota voit juoda ja ehkä roiskia päähäsi (teen niin mielelläni) - minulle tulee niin kuuma, että vesi alkaa haihtua minusta ja päässäni on höyryä.
Joka tapauksessa, noin 30 minuutin kuluttua alat laskea ja haluat luultavasti ottaa uuden annoksen noin silloin, jos voit. Olet edelleen pilvessä tunnin tai kaksi alkuinnostuksen jälkeen, mutta se vähenee, ja unta voi toivottavasti saada pian sen jälkeen. Laskeutuminen ei ole liian paha, ei yhtä paha kuin kokaiinin IMO. Todella auttaa, kun on jonkinlainen laskeutumisväline. Opiaatti, bentso, ehkä jopa jonkinlainen rauhoittava lääke - seroquel (kvetiapiini) ja zyprexa (olanzipiini) tekevät ihmeitä kaatumisen ja ahdistuksen tappamiseen ja tekevät hienon kokemuksen.
Olen huomannut aiemmin, että jos olen käyttänyt kokaiinia muutama päivä ennen kissan käyttöä, erityisesti suonensisäisesti, kokemus on huomattavasti heikentynyt. Jotkut saattavat jopa ajatella, että heille myytiin bunk-huumeita tai se ei vain ollut niin hyvä. Olen IV'ed kissa kerran tai kaksi ennen kuin sain REAL full-on kokemus, ja se oli suuri ero. Joten jos voit, anna itsellesi taukoa ennen kissan käyttöä, jos voit, ja välitä tämä neuvo kaikille, jotka harkitsevat kissan käyttöä. Se on melkein kuin MDMA-kokemus. Haluat varmistaa, että aivosi ovat mukavan raikkaat ja latautuneet ja valmiit tulvimaan taikaa. Muussa tapauksessa se ei hyödynnä koko potentiaaliaan, ja se on vain tavallaan tuhlausta.
Jos olet menossa IV:hen, et "lähetä sitä kotiin" ennen kuin tiedät olevasi siinä suonessa kunnossa. Hanki kiva lippu/rekisteri, ja testaa se ottamalla verta sisään, jos se tulvii sisään ... niin pistä se paska kiinni ja pidä kiinni elämästäsi! Se ei ole jotain, jonka kanssa haluat ottaa aikaa ja tehdä hitaasti. Viimeinen asia, jonka haluat tehdä, on lyödä puolet siitä ja sitten joutua hapuilemaan yrittäen saada rekisteriä uudelleen. Tiedä annoksesi, etsi se ja lähetä se mutha fucka. Käytä joka kerta uutta neulaa ja sido hyvin kiinni. Käytä tarpeeksi vettä, ettei kissa ala kiteytyä, ei myöskään liikaa, jotta ruiskun käsittely vaikeutuu. .05g .1ml:lle on mielestäni hyvä suhde. Eli .5 mahtuu 1cc ruiskuun. Eli .3-.4 on noin 60-80 senttiä. Se auttaa paljon kaiken kaikkiaan lämmittää liuosta ennen kuin vedät sen ruiskuun, ja tietysti käyttää puuvillaa suodattamaan sitä, mutta sen pitäisi vetää hienosti ilman sellaista. Siinä on oikeastaan kaikki mitä sinun tarvitsee tietää.
Pysy turvassa ja nauti o7