Miten asetat LSD:n oikein?

Solros

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hei kaikille, olen LSD-harrastaja ja aion pian kokeilla itse LSD: n munivia välilehtiä kustannusten vähentämiseksi ja varastojen lisäämiseksi, kun samalla on tarjota laatua ja erilaisia tulosteita, jotka tekevät LSD: stä mielestäni vieläkin suuremman. Tiedän volumetrisestä annostelusta ja kaikesta sellaisesta, mutta ihmettelen, miten voisin oikein asetella välilehdet, koska olen nähnyt erilaisia juttuja internetissä, joista yksi on pisarat, jotka ovat mielestäni uskomattoman tehottomia, olen myös nähnyt ihmisten käyttävän erittäin puhdasta etanolia tai vodkaa, mutta eikö se jätä makua välilehteen? onko olemassa mitään korvaavia aineita, koska me kaikki tiedämme, että välilehdissä ei pitäisi olla makua. Olen valmis oppimaan ja minulla on varaa kokeilla itse ja epäonnistua, mutta mieluummin kysyn kysymykseni ja saan konkreettisen vastauksen, josta voin oppia, ehkä jonkinlaisen kunnollisen oppaan. Jokainen, jolla on asianmukaista tietoa, voisitteko kirjoittaa oppaan 100ug:n annostelemiseksi oikein vaikkapa 900 tablettiin, joka on 7,5x7,5x tuumaa. Mitä materiaalia minun pitäisi käyttää, pitäisikö minun käyttää jotain etanolia vai voinko korvata sen jollain puhtaalla vedellä? Jättääkö etanoli alkoholin maun?

Reaction score
314
Etanolin jäämiä voi jäädä jonkin aikaa riippuen siitä, mitä aiot kyllästää. On kuitenkin hyvin mahdollista, että etanoli haihtuu kokonaan.

Vodka voi sisältää aromiaineita, jotka jättävät maun.

Vesi on suositeltavinta kyllästämiseen, koska se on mautonta ja hajutonta, mutta joissakin tapauksissa myös etanoli toimii.

Grand Poobah

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
On olemassa joitakin L:n versioita, jotka eivät hajoa vedessä. Tee ensin testi pienellä määrällä.
Aikoinaan oli laventeli, joka ei hajonnut veteen.

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
170
900 X100uq = 90mg xtal 900 tabs tarvitset.
käytä vodkaa ilman makua, dont dip, koska se jakautuu ei edes muodosta vahvempia ja heikompia välilehtiä samalle arkille.
se tehdään pipettorilla (pipetti, mutta voit säätää tilavuuksia yhdellä painalluksella) yksi kerrallaan, jos haluat hyviä tuloksia eikä sinulla ole kuormaa xtalia kokeiluun.

William D.

Expert
Reaction score
1,224
Puhdas tai denaturoitu alkoholi. Kun se haihtuu, ei jää ylimääräistä makua. Nyt annosten jakaminen suuressa tuotannossa: Astiaan, jossa on tunnettu määrä valittua liuotinta, laitamme koko tahran. Otamme blotterin, ravistelemme pisarat astiaan ja mittaamme, kuinka paljon liuotinta jää jäljelle. Kaikki toimenpiteet suoritetaan hyvin kylmässä huoneessa liiallisen haihtumisen välttämiseksi. Mittaamalla saimme erotuksen - liuottimen määrän, jonka blotteriin imeytyi. Seuraavaksi valmistamme halutun pitoisuuden liuoksen - annosten määrä (kuinka monta neliötä meillä on) tuloksena olevaan liuottimen määrään. Voit siis ottaa suuren säiliön ja "ladata" tuhansia annoksia nopeasti. Tarvitset lisätietoja, kirjoita.

Last edited by a moderator:

chinacat

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Puhdas vodka tekee tehtävänsä. Williamsin neuvojen mukaisesti selvitä ensin, kuinka paljon liuotinta tabulettisi imevät, ja valmista sitten liuos. Sekoita xtal ja dh20 siinä astiassa, jossa saat sen. Käytän mielelläni ruiskua ja levitän liuosta jokaiseen riviimme ensin pystysuoraan ja sitten vaakasuoraan... tahrapaperi imee liuoksen tasaisesti.

DeepSpace9

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Vodka ja ruisku. 10ml vodkaa 0,1 grammaa kohti neulapistettä, sopii täydellisesti sivulle. Anna sen liueta ja aja sitten ruisku vinosti kulmasta toiseen. (Alhaalta ylöspäin)

BLVST

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Olen kuullut asetonin jakautuvan tasaisesti ja haihtuvan puhtaasti 14 lb:n akvarellipaperilla.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
100
Olen erittäin kiinnostunut näkemään tämän keskustelun. 80-luvulla minulle uskoteltiin, että LSD:hen sekoitettiin strykniiniliuosta, jotta se sitoutuisi paperiin. Kuinka tietämätön ja hyväuskoinen olinkaan :)
(Se ei koskaan estänyt minua nauttimasta siitä...).

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
47
Kuulostaa DEA:n propagandalta... :D

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
100
Luen parhaillaan Tom Schroderin kirjaa "Acid Test: How a Daring Group of Psychonauts Rediscovered the Power of LSD, MDMA, and Other Psychedelic Drugs to Heal Addiction, Depression, Anxiety, and Trauma".
Hän kertoo Rick Doblinista, Michael Mithoeferista ja joukosta muita, jotka ovat taistelleet DEA:n aikatauluttamista vastaan, jotta näitä psykedeelisiä tehoaineita
voitaisiin käyttää terapiassa.
Hän käsitteli paljon DEA:n ja Reganin aikakauden LSD:n vastaista propagandaa, jota levitettiin.
Vaikka strykniiniä ei mainittu, monet muut asiat, joita mainittiin, olivat asioita, joista olin kuullut kuulopuheiden kautta lempiharrastukseni mahdollisina vaikutuksina.
Asuin Etelä-Afrikassa, joten tuo paska propganda levisi maailmanlaajuisesti.
Reikiä aivoissa, vain yksi isku lisää voisi tuhota aivot, ihmiset kuorivat ihonsa pois, koska luulivat olevansa appelsiineja, ihmiset hyppivät parvekkeilta vakuuttuneina siitä, että he voisivat lentää. Tarkoitan, että kaikki tuo paska pelotti minua ennen ensimmäistä reissuani (purple ohm vuonna 1988). Sen jälkeen olin kunnossa, tiesin mitä happo teki minulle.

TheShocker

Don't buy from me
New Member
Reaction score
11
Olin saman vaikutuksen alaisena...käytin paljon happoa 90-luvulla ja minulla oli aina nykimistä selkärangassa kuukausien ajan humalan jälkeen...lääkäri kertoi minulle kerran, että se johtui kemikaaleista, joita ei ollut puhdistettu kunnolla pois LSD:stä, jota olin käyttänyt..hmm

Cypherdelic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Olin myös utelias tästä, kyllä sen voisi tehdä pipetillä yksitellen, mutta nyt ymmärrän, että tahrapaperi jakaa nesteen joka tapauksessa melko tasaisesti.

Symbiosis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Kuinka paljon sinä kulutit? Ei ole koskaan ollut tätä ongelmaa ja ive oli melko paljon matkoja, mutta kohtuullisella tavalla spaced atleast viikon välein yleensä. Wouldnt olisi yllättynyt, jos köyhät kemistit, jotka eivät halua puhdistaa ja vähentää saantoa / voittoa, eivät tekisi puhdistuspesuja uudelleenkiteyttämiseen

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
100
Luulen, että nuo kemistit menivät yleensä aika nopeasti konkurssiin - heidän reissunsa eivät olleet yhtä hyviä kuin muiden, joten ihmiset valitsivat ostaa eri merkkejä :)
Uskoin aina strykniiniin sen takia, miltä suussani tuntui happo, mutta kun tiedän, mitä tiedän nykyään, se oli todennäköisesti psykosomaattista, koska menin jokaiselle reissulle tuon "tiedon" kanssa, joten ajattelutapaani vaikutti...
Kuulin myös monien ihmisten valittavan luuranko-ongelmista - minä syytin kipuja liiallisesta naurusta ja tanssimisesta...