Hei kaikille, olen LSD-harrastaja ja aion pian kokeilla itse LSD: n munivia välilehtiä kustannusten vähentämiseksi ja varastojen lisäämiseksi, kun samalla on tarjota laatua ja erilaisia tulosteita, jotka tekevät LSD: stä mielestäni vieläkin suuremman. Tiedän volumetrisestä annostelusta ja kaikesta sellaisesta, mutta ihmettelen, miten voisin oikein asetella välilehdet, koska olen nähnyt erilaisia juttuja internetissä, joista yksi on pisarat, jotka ovat mielestäni uskomattoman tehottomia, olen myös nähnyt ihmisten käyttävän erittäin puhdasta etanolia tai vodkaa, mutta eikö se jätä makua välilehteen? onko olemassa mitään korvaavia aineita, koska me kaikki tiedämme, että välilehdissä ei pitäisi olla makua. Olen valmis oppimaan ja minulla on varaa kokeilla itse ja epäonnistua, mutta mieluummin kysyn kysymykseni ja saan konkreettisen vastauksen, josta voin oppia, ehkä jonkinlaisen kunnollisen oppaan. Jokainen, jolla on asianmukaista tietoa, voisitteko kirjoittaa oppaan 100ug:n annostelemiseksi oikein vaikkapa 900 tablettiin, joka on 7,5x7,5x tuumaa. Mitä materiaalia minun pitäisi käyttää, pitäisikö minun käyttää jotain etanolia vai voinko korvata sen jollain puhtaalla vedellä? Jättääkö etanoli alkoholin maun?