mielipiteeni kloonatusta CC:stä on se, että se on monimutkaista ja teknisesti vaikeaa. luin siitä jonkin aikaa, mutta olen tullut siihen tulokseen, että ehkä olen väärässä, mutta kortin kloonaamiseen ja rahan nostamiseen siitä tarvitaan ohjelmisto (EMV-sirunlukijan kirjoittajaohjelmisto), joka kirjoittaa varastetut tiedot ulkomaisesta CC:stä puhtaaseen uuteen korttiin. sirun ja magneettijousen kanssa tällainen ohjelmisto on saatavilla vain pankeille ja maksaa noin 30K Löysin DNM:stä eri myyjiä, jotka tarjoavat tällaista piraattiohjelmistoa 1k:lla, mutta kaikkialla törmäsin siihen, että he ovat huijareita ja että tällaista piraattiohjelmistoa ei ole olemassa, on olemassa vain alkuperäisiä lisensoituja ohjelmistoja, jotka ovat saatavilla rekisteröidyille yrityksille.
Kun se oli mahdollista, se oli helpompaa, koska kirjoittamiseen tarvittavat tiedot (tarck1-3) oli tallennettu kortin magneettijouselle, mutta uusien EMV-sirulla varustettujen korttien jälkeen se on monimutkaisempaa, mutta ei mahdotonta, mutta sinun pitäisi osata tehdä se, enkä ole nähnyt sitä.
saadaksesi tiedot ulkomaisesta kortista tarvitset skimmerin ja väärennetyn keyloggerin tai minikameran, joka on sijoitettu pankkiautomaattiin ja kohdistettu näppäimistön pin-kirjaimeen pin-kirjaimen tallentamiseksi, on olemassa monia myyjiä, jotka myyvät tällaisia laitteita, mutta monet heistä ovat huijauksia
.
mutta olen myös lukenut, että se on huijaus, mutta se voi olla väärä johtolanka kilpailijalta, en tiedä.
Se on ehdottomasti tutkimisen arvoinen henkilökohtaisesti uskon, että aina tulee olemaan hakkereita, jotka pystyvät hyödyntämään rahoitusjärjestelmää.