- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 38
Olen iloinen voidessani toivottaa sinut tervetulleeksi. Joten, raporttini mefedronin synteesistä. kirjoita ilman mielialaa, koska synteesin lopussa tehtiin virhe. tästä opit artikkelin lopussa. ja niin kaikki järjestyksessä.
Sain testaajan 4mmms.
Se sisälsi metyyliamiinia, bk4, asetonia, dikloorimetaania ja happoa.
Ensimmäinen vaihe. Se on helppoa.
Kaada 100 grammaa bk4:ää pulloon (minulla oli 1 litran pullo).
Mitataan noin 350 ml dcm
.
kun bk4 oli liuennut kokonaan dcm:ään.
Metyyliamiinia lisätään annoksittain, jotta lämpötila ei nouse normaalia korkeammaksi. Joten, metyyliamiini kaadetaan, korkataan reiät ja asennetaan lämpömittari...
lämpötila alkoi nousta ensimmäisestä minuutista lähtien. great!!!!.
Sitten edessä on tylsimmät tunnit. Minun tapauksessani 2 tuntia ja 30 minuuttia. (Ja muista koko ajan sekoittaa ja katsoa lämpömittaria.)
kun oikea aika on kulunut, laita pullomme ja odota, että kerrokset erottuvat selvästi.
ja näin kerrokset ovat eronneet toisistaan kuten kuvasta näkyy, siirrytään huuhteluun.
Unohdin ottaa kuvan. No, se on vitun monimutkaista. lisätään 100-150 ml tislattua vettä, liotetaan hyvin. ylin kerros hävitykseen (minun tapauksessani luovutukseen) ja niin edelleen kunnes metyyliamiinin haju on poissa. minulla kesti 4 pesua.
Tämä on se mitä pitäisi romuttaa. Lisäsin vähän dikloorimetaania ja kunnon vatkausta ja näin kävi.
Ota pohjakerros ja lähetä se päämassaan.....
mutta se siitä ihmiset, tässä vaiheessa synteesi on valmis. olkaa siis hyvin varovaisia happamoitumisvaiheessa. kiitos kaikille huomiosta.
jos tästä artikkelista oli apua, antakaa iso tykkäys ja kommentti.
p.s.
ja haluan myös ilmaista kiitokseni foorumin luojille ja sen tiimille. tämä foorumi on paikka ensimmäisenä. ainutlaatuinen sivusto. ja olen valmis auttamaan teitä sen kehittämisessä. ja erityisesti ansaitsevat huomiota "C" ja "U" kaverit olette siistejä. kiitos luottamuksesta ja mahdollisuudesta todistaa itseään, mutta tapahtui mitä tapahtui. oma vika. mutta virheistä oppii.
Sain testaajan 4mmms.
Se sisälsi metyyliamiinia, bk4, asetonia, dikloorimetaania ja happoa.
Ensimmäinen vaihe. Se on helppoa.
Kaada 100 grammaa bk4:ää pulloon (minulla oli 1 litran pullo).
Mitataan noin 350 ml dcm
.
kun bk4 oli liuennut kokonaan dcm:ään.
Metyyliamiinia lisätään annoksittain, jotta lämpötila ei nouse normaalia korkeammaksi. Joten, metyyliamiini kaadetaan, korkataan reiät ja asennetaan lämpömittari...
lämpötila alkoi nousta ensimmäisestä minuutista lähtien. great!!!!.
Sitten edessä on tylsimmät tunnit. Minun tapauksessani 2 tuntia ja 30 minuuttia. (Ja muista koko ajan sekoittaa ja katsoa lämpömittaria.)
kun oikea aika on kulunut, laita pullomme ja odota, että kerrokset erottuvat selvästi.
ja näin kerrokset ovat eronneet toisistaan kuten kuvasta näkyy, siirrytään huuhteluun.
Unohdin ottaa kuvan. No, se on vitun monimutkaista. lisätään 100-150 ml tislattua vettä, liotetaan hyvin. ylin kerros hävitykseen (minun tapauksessani luovutukseen) ja niin edelleen kunnes metyyliamiinin haju on poissa. minulla kesti 4 pesua.
Tämä on se mitä pitäisi romuttaa. Lisäsin vähän dikloorimetaania ja kunnon vatkausta ja näin kävi.
Ota pohjakerros ja lähetä se päämassaan.....
happamoitumisvaihe
Pelkäsin tätä kaikkein eniten ja kerron teille, ettei turhaan. tässä synteesini ja tuli loppuun. Kaadoin happoa hyvin hitaasti ja varovasti, joka kerta tarkistaen indikaattorin px. painoin... ok, taas kaadoin happoa mutta jo vähemmän... taas odottelin, tarkistin indikaattorin ja jossain vaiheessa seuraavien pisaroiden jälkeen reaktiomassa muuttui meripihkan väriseksi. Otan taas indikaattorin, mittaan..... voi paska!!! peroksidoitunut!!!! noin 0 tai 1. akka!!!!.mutta se siitä ihmiset, tässä vaiheessa synteesi on valmis. olkaa siis hyvin varovaisia happamoitumisvaiheessa. kiitos kaikille huomiosta.
jos tästä artikkelista oli apua, antakaa iso tykkäys ja kommentti.
p.s.
ja haluan myös ilmaista kiitokseni foorumin luojille ja sen tiimille. tämä foorumi on paikka ensimmäisenä. ainutlaatuinen sivusto. ja olen valmis auttamaan teitä sen kehittämisessä. ja erityisesti ansaitsevat huomiota "C" ja "U" kaverit olette siistejä. kiitos luottamuksesta ja mahdollisuudesta todistaa itseään, mutta tapahtui mitä tapahtui. oma vika. mutta virheistä oppii.
Attachments
Last edited: