Psilosiini DMT:stä

Octopusssss

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
14
Hei ystävät. Olen kiinnostunut helposta ja halvasta DMT: n muuntamisesta psilosiiniksi. Luin kaikki nämä tiedot ja yritän tätä synteesiä, mutta en saanut hyviä tuloksia. Käytin freebase DMT:tä.

https://www.reddit.com/r/TheeHive/comments/k72yro

Onko joku kokeillut tätä menetelmää? Ehkä jossain on jotain kirjoitusta tai kuvia? Voiko joku auttaa minua tietojen kanssa tai ehkä voin maksaa jollekulle escrow:lla tästä workupista, jossa on valokuvia kaikista vaiheista?

Luulen, että psilosiinin ja psilosybiinin esiasteiden hinta on niin korkea, että synteesi DMT:stä on paras vaihtoehto.

Jos on joku ammattikemisti, voin maksaa apua synteesin kanssa (vain escrow).

Auttakaa

Last edited:

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
En kokeillut sitä, mutta muistan lukeneeni jostain, että psilosiini freebase ei ole ilmavakaa, joten koko homma pitäisi tehdä inertissä ilmakehässä.

Octopusssss

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
14
Argon ei ole ongelma. Tarvitsen jonkun, joka näyttää minulle askel askeleelta, miten se tehdään. En ole onnistunut tässä synteesissä enkä tiedä miksi.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,284
Deals
1
Nah,hloridi Psilocin ei ole stabiili ikkunassasi olevassa purkissa, mutta pimeässä purkissa syvässä pakastimessa 5 vuotta ei olisi mitään. Psilosiini on luonnostaan emäs, suola on Psilosybiini (fosfaatti). mutta muut suolat eivät saa hienoja nimiä, koska niitä ei esiinny luonnossa. Psilokloridi. ei. psilo....sitraatti. Luulen kyllä, nimi käy joka tapauksessa

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
338
tämän voi toteuttaa sienen entsyymi, 4-spesifinen tryptamiinihydroksylaasi. Perinteinen kemia olisi tehotonta, vaikka onnistuminen olisikin lopullinen (se vaatisi liikaa vaivaa pienen määrän eteen).