Hei veli, haluan töitä! Olen valmis tuottamaan videoita, joissa syntetisoin ja käytän erilaisia lääkkeitä käyttäen oikeita kasvojani. Pyydän sinua vain toimittamaan laboratoriotarvikkeet, kemikaalit ja maksamaan minulle jokaisesta videosta, jossa syntetisoin onnistuneesti aiotun lääkkeen. Haluan olla julkiset kasvot kapinalle nykyisiä huumelakeja vastaan. Menetin jalkani veritulpalle muutama vuosi sitten, enkä siitä lähtien ole koskaan poistunut kotoani, joka on asuntovaunu keskellä ei-mitään 4,5 hehtaarin yksityisalueella, jonka omistan. Uskon, että se, etten koskaan poistu kotoa, yhdistettynä siihen, että kaikki syntetisoimani huumeet ovat omaan yksityiseen käyttööni, jättäisi lainvalvontaviranomaiset kyvyttömiksi hankkimaan todisteet, joita he tarvitsevat saadakseen tuomarin allekirjoittamaan etsintäluvan, vaikka he saisivat selville, kuka minä itse asiassa olen! Ja aion leikata reiän asuntovaununi lattiaan ja laittaa reikään Steelen tynnyrin, joka täytetään puoliksi punaisella fosforilla täytetyillä pusseilla, ja kaikki laboratoriotarvikkeeni ja huumeeni ovat jatkuvasti pöydällä, valmiina pyyhkäistäväksi tynnyriin hetken mielijohteesta ja sytytettyä soihtua seuraten! Yritä palauttaa todisteet improvisoidusta polttouunistani, en usko! Kun tähän lisätään vielä se, että olen linnoittautunut kotiini, jolloin murtautuminen on vain seinän läpi leikkaaminen, joten etsintälupa ei tule koskaan yllättämään minua, ja uskon, että olisin turvassa syytteeseenpanolta. Olisin valmis livestreemaamaan itseäni ja laboratoriotani 24/7, ja jos poliisi joskus tekee ratsian minuun ja löytää nolla fyysistä todistusaineistoa, jota käyttää minua vastaan, uskon, että video minusta, kun ojennan laboratorioni ja sitten saan etsintäluvan, olisi internetin kultaa! Ja tietysti kiittäisin BB:tä jatkuvasti siitä, että hän on toimittanut kaikki laboratoriotarvikkeet, kemikaalit ja huumeet, joita käytän videoissani. Ette voi oikeastaan hävitä sponsoroimalla pientä esitystäni! Mitä mieltä olette, kiinnostaako teitä?