Paniek en seziure gevoel onder gesubstitueerde cathinonen

Whatabeautifulife

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Allereerst maak ik geen misbruik van stimulerende middelen, dit gaat over 2 stoffen a-PiHP en NEP, dit zijn mijn timings en doseringsdetails, allemaal in een tijdsbestek van ongeveer 3 maanden.

Ik heb geen ernstige gezondheidsproblemen of ben niet gediagnosticeerd met iets ernstigs, maar mijn vader is overleden aan diabetes

persoonlijk neem ik kratom met hoestsiroop die of DPH of Chlopheniramine melaat bevat, ik weet dat het raar klinkt om kratom met hoestsiroop te nemen maar dat is hoe het in mijn land geconsumeerd wordt, met normale fruit siroop geeft me hoofdpijn en misselijkheid.

1e keer a-PiHP 50 mg oraal voel de euforie

2e keer a-PiHP 50 mg oraal voelde de euforie en toen ik opnieuw ging drinken kreeg ik een klein beetje onaangenaamheid, maar heel mild, het werd elke keer erger.

3e keer NEP 50 oraal en 30 mg rectaal alleen gevoeld voor de eerste keer en opnieuw doseren gaf me meer onaangenaamheid dan de vorige keer.

4e keer, 5e keer, 6e keer ging allemaal met twee doseringen maar na de 3e keer helemaal geen euforie alleen deze
Symptomen
angst
paniekaanvallen
gevoel op het punt te staan een aanval te krijgen
beverig
lichte hartkloppingen
lichte misselijkheid
benauwdheid (zelden)
pijnlijke rechterschouder , niet pijnlijk, het is alsof je gewichten weegt en het is pijnlijk en moe
flauwvallen en het gevoel dat je ronddraait en in elkaar zakt zoals wanneer je knikt door te weinig slaap

het maakt niet uit hoe vaak ik het probeer, ongeacht ROA's, het is geen euforie gelukkig gevoel voor mij alleen deze symptomen

Weet iemand hier iets vanaf?

Moet ik proberen vervangen Amfetaminen zoals 3-MMA? Zou het van de problemen afkomen?

P.S. Ik ben een leek, geen chemicus of iets dat met wetenschap te maken heeft.
P.S.2 alle waren niet bunk en kwam van zeer betrouwbare leverancier

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
283
Groeten. De aangegeven doseringen kunnen als hoog worden beschouwd, en in het geval van NEP zelfs als zwaar. Gezien het gebruik van Kratom kun je enige kruistolerantie hebben, maar ik denk niet dat die zo hoog is dat je zulke doses moet nemen. Gezien het feit dat je hebt opgemerkt dat je geen stimulerende middelen misbruikt. Probeer de dosering te verlagen en begin bijvoorbeeld met 10-15 mg.

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Het is bekend dat dopaminerge stimulerende middelen angst veroorzaken, de pyrrovaleronen (mdpv, a-pihp, apvp etc.) nog meer. Eerlijk gezegd zou ik aanraden om over te schakelen op andere stimulerende middelen.