- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 18
Hallo, ik ben een gebruiker van stimulerende middelen en misschien ook wel verslaafd. Ik gebruik cocaïne en amfetamine, afhankelijk van waar ik het voor nodig heb, voor nachtdiensten of clubbing. Ik neem mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid serieus, neem 2 weken pauze nadat ik 1 week achter elkaar heb gebruikt enz. En ik wil graag meer weten over de gezondheid van tanden en tandvlees. Zoals we weten maken de meeste drugs onze mond droog en dat is een van de belangrijkste dingen om in gedachten te houden, om meer water te drinken en minder frisdrank enzovoort. Ik weet van mijn biologiestudie dat sativa heel belangrijk is omdat het bacteriën doodt, reinigt enz. Ik zorg ervoor dat ik veel water drink en kauw suikervrije kauwgom om mijn mond "nat" te houden. Maar ik ben nog steeds een beetje bang omdat ik na gebruik terwijl ik high ben, met mijn tong voel dat sommige van mijn tanden een beetje bewegen (dat is alleen als ik onder invloed ben). Ik wil weten of er nog andere dingen zijn die ik mis en misschien weet ik wat. Als u het weet, kunt u mij dan vertellen welke vitamines ik het beste kan nemen voor gezondere tanden en tandvlees? Ik denk erover om fluoridecapsules te kopen, is dat een goed idee? En mijn tanden minstens 2-3 keer per dag wassen, hangt ervan af of ik nog wat vrije tijd over heb, is dat slecht of goed? En ik kan het beste met mijn tandarts overleggen, maar ik hou mijn gebruik privé omdat ik de vorige keer 24 uur in een kamertje moest blijven omdat ik te veel geloofde en ik had het geluk dat er veel mensen in de rechtbank zaten, zelfs de baas van de rechtbank, zodat ik geen 5 jaar gevangenisstraf kreeg. Alvast bedankt!