Welke synthesemethode (meth) zou u aanraden voor een beginner?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hallo, ik wil graag methamfetamine synthetiseren en verkopen. Ik ben een complete beginner en ik weet eerlijk gezegd nauwelijks iets van scheikunde (ik ken alleen de basis). Ik wil graag genoeg hoeveelheden produceren op basis van de hoeveelheid geld die ik wil verdienen (dus ik zou zeggen 8-10 kg). Ik neem aan dat ik zal moeten beginnen met het maken van kleine doses (om mezelf te trainen)...Welke methode van methamfetaminesynthese zou je aanraden? Ik weet dat ik uiteindelijk 8-10 kg wil produceren (idealiter in een week) en dat ik een complete beginner ben. Ik denk dat als ik het uiteindelijk wil verkopen, het op zijn minst redelijk zuiver en van goede kwaliteit moet zijn, dus dat is iets om rekening mee te houden.
Ik wil hieraan toevoegen dat ik mijn chemicaliën het liefst koop op basis van de synthese die ik heb geleerd. Hartelijk dank.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,817
Deals
666
Om te beginnen moet je alle technieken bestuderen die hier worden gepubliceerd. Bestudeer de gebruikte reagentia. Begrijp welke reagentia je zelf kunt kopen. Alle methoden zijn niet erg ingewikkeld, het hangt allemaal af van de vaardigheden.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 21

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Om een chemische reactie in verschillende stappen uit te voeren, moet je scheikunde leren. Het is alsof je zegt: "Ik wil een roman schrijven, maar ik kan niet schrijven. Hoe doe ik dat?". Nou, leer dan verdomme schrijven!