Welke synthesemethode (meth) zou u aanraden voor een beginner?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hallo, ik wil graag methamfetamine synthetiseren en verkopen. Ik ben een complete beginner en ik weet eerlijk gezegd nauwelijks iets van scheikunde (ik ken alleen de basis). Ik wil graag genoeg hoeveelheden produceren op basis van de hoeveelheid geld die ik wil verdienen (dus ik zou zeggen 8-10 kg). Ik neem aan dat ik zal moeten beginnen met het maken van kleine doses (om mezelf te trainen)...Welke methode van methamfetaminesynthese zou je aanraden? Ik weet dat ik uiteindelijk 8-10 kg wil produceren (idealiter in een week) en dat ik een complete beginner ben. Ik denk dat als ik het uiteindelijk wil verkopen, het op zijn minst redelijk zuiver en van goede kwaliteit moet zijn, dus dat is iets om rekening mee te houden.
Ik wil hieraan toevoegen dat ik mijn chemicaliën het liefst koop op basis van de synthese die ik heb geleerd. Hartelijk dank.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,817
Deals
666
Om te beginnen moet je alle technieken bestuderen die hier worden gepubliceerd. Bestudeer de gebruikte reagentia. Begrijp welke reagentia je zelf kunt kopen. Alle methoden zijn niet erg ingewikkeld, het hangt allemaal af van de vaardigheden.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 21

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Om een chemische reactie in verschillende stappen uit te voeren, moet je scheikunde leren. Het is alsof je zegt: "Ik wil een roman schrijven, maar ik kan niet schrijven. Hoe doe ik dat?". Nou, leer dan verdomme schrijven!
Als je alleen de reacties leert zoals je een recept zou leren, loop je een zeer acuut risico op mislukking, net als wanneer je een soufflé leert bakken door alleen het recept te volgen. 7-8 van de 10 keer zal je soufflé niet rijzen en eindig je met een leeggelopen en geruïneerd hoofdgerecht. Terwijl een ervaren kok het direct bij de eerste poging voor elkaar krijgt.
Dus als je jezelf niet onderricht in chemie en jezelf traint met kleine batches om te zien wat wel en niet werkt, zul je hoogstwaarschijnlijk eindigen met het vernietigen van waardevolle precursoren.
Je moet eigenlijk iets begrijpen van zuur- en basentheorie, destillatie, technieken voor scheiden en drogen, oplosbaarheden, het zuiveren van je product en het controleren van het eindproduct op zuiverheid en geldigheid. Ga jezelf bijscholen, of zoek een Walter White om het je te leren.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Oké, ik ben bereid om te leren. Welk scheikundig niveau is hiervoor nodig? Ik weet iets van zuren en basen, de basis van de middelbare school, maar niet van de universiteit.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Begin dus met iets eenvoudigs, zoals het lezen van de onderwerpen over meth koken op deze site. Google dan alles wat je niet duidelijk is. Bekijk youtube video's over de chemische procedures (nee, je zult geen youtube video's vinden waarin ze methamfetamine produceren, maar je zult er veel vinden waarin ze een zuur-base-extractie, scheidingen, gefractioneerde destillaties etc etc uitvoeren) die in de posts worden genoemd, en google alles over alle reagentia die je nodig hebt, inclusief waar je ze kunt kopen.
En als je niet in staat bent om op deze manier informatie te zoeken, dan is dit niets voor jou.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Ik heb de afgelopen dagen hard gestudeerd, ik gebruik dit boek genaamd Chemistry - The central science en doe tonnen onderzoek. Ik geef mezelf een paar maanden de tijd

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Zo hoort het! Of je nu uiteindelijk medicijnen gaat maken of niet, je hebt kennis opgedaan voor de rest van je leven. Een waarde die niemand je kan afnemen.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
In mijn geval, of ik nu uiteindelijk drugs ga maken of niet, ik zal kennis opdoen voor de rest van mijn leven; en ook tonnen spullen die ik misschien nooit nodig zal hebben of kwijt zal kunnen raken.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• pIEjdBCrHN.png
    pIEjdBCrHN.png
    516.5 KB · Views: 9