Jaką metodę (metodę) syntezy poleciłbyś początkującemu?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Witam. Chciałbym syntetyzować metamfetaminę i sprzedawać ją. Jestem zupełnie początkujący i szczerze mówiąc prawie nic nie wiem o chemii (znam tylko podstawy). Chciałbym produkować wystarczające ilości w oparciu o ilość pieniędzy, które chcę zarobić (więc powiedziałbym, że 8-10 kg). Zakładam, że będę musiał zacząć od małych dawek (żeby się podszkolić)... Jaką metodę syntezy metamfetaminy byś polecił? Wiedząc, że docelowo chciałbym produkować 8-10kg (najlepiej w tydzień) i że jestem zupełnie początkujący. Domyślam się, że jeśli chcę ją sprzedać, będzie musiała być przynajmniej przyzwoicie czysta i dobrej jakości, więc jest to coś, co należy wziąć pod uwagę.
Dodam, że wolałbym kupować swoje chemikalia w oparciu o syntezę, której się nauczę. Dziękuję.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,830
Deals
666
Na początek powinieneś przestudiować wszystkie opublikowane tutaj techniki. Zapoznać się z używanymi odczynnikami. Zrozumieć, jakie odczynniki można kupić samodzielnie. Wszystkie metody nie są bardzo skomplikowane, wszystko zależy od umiejętności.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 37

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Aby przeprowadzić reakcję chemiczną w kilku krokach, trzeba nauczyć się chemii. To tak, jakby powiedzieć "Chcę napisać powieść, ale nie umiem pisać. Jak mam to zrobić?". Cóż, naucz się do cholery pisać!