Question Letar du efter en kemist för att hjälpa till med syntes av Ketamine.hcl - Betalt jobb

kenneth

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Hej mina damer och herrar,

Jag är en brittisk leverantör som säljer ett sortiment av droger mestadels i festutrymmet, vi är ganska stora etablerade operationer. vi har för närvarande förvärvat 250 kg Hydroxylimine Hydrochloride (prekursor A ketamin). Jag vet att detta är en mellanliggande prekursor och från min forskning och tar bara ett lösningsmedel med hög BP och lämnas för att svalna för att få slutprodukten av ketamine.hcl

Jag behöver hjälp med lämpligt lösningsmedel att använda och annan utrustning för kokningsprocessen och några andra råd som kan behövas på vägen. jag betalar gärna för detta, om någon har kunskapen hur som kan hjälpa till att vägleda mig genom denna process kommer jag att betala bra för deras samråd och kunskap. Jag letar inte efter gratis råd, jag värdesätter din tid och expertis.

Om någon är upp till arbete, vänligen meddela mig att detta kommer att bli det första projektet av många.

skål - kenneth

The Alchemist

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Prova det här:

Från steg 4:
Det sista steget är en termisk omlagring och ger nästan kvantitativt utbyte efter 180 °C i 30 minuter. Ett alternativ till att använda decalin som lösningsmedel i detta steg är att använda en tryckbomb. 2,0 g av den föregående N-metyliminen löses i 15 ml dekalin och återflödas under 2,5 h. Efter indunstning av lösningsmedlet under reducerat tryck extraheras återstoden med utspädd saltsyra, lösningen behandlas med avfärgningskol och den resulterande sura lösningen görs basisk. Den frigjorda produkten, 2-metylamino-2-(o-klorfenyl)-cyklohexanon (Ketamin), har efter omkristallisation från pentaneter ett smp på 92-93 °C. Hydrokloriden har ett smp på 262-263 °C.

The Alchemist

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Jag läste fel på datumet på det här inlägget. Det var mitt misstag. Jag vet inte hur man tar bort det.

sweettooth

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
sista steget ansträngning termisk konstig reaktion och det har råd med en riktigt bra utrustning för att syntetisera det och god kunskap eller så producerar du förmodligen bara skräp

Last edited:

sweettooth

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
i dokumentären hamiltons pharmacopeia kan du seden fullständiga syntesen liv med förklaring vad som verkligen händer

om du ser videon kommer du att förstå att du behöver mycket och hur mycket du bör förstå innan du gör det