Minun 3-CMC-synteesini

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
28
tämä on hienoa.

miksi luulet, että pakastin antoi outoja tuloksia kiteytyksen aikana?

Kuinka hyvin tämä menetelmä on mielestänne skaalautuva?

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
78
Veden takia, kun sen jäätyessä, mistä kiteiden pitäisi tulla?
Normaali jääkaappi ehkä toimii, mutta minulla on ruokani sisällä ja en halua puhdistaa sitä joka kerta.
Yritin todella paljon tapoja päästä lopputuotteeseen ja tuhlasin myös paljon liuottimia ja 2b3c: tä, mutta kuvaamani tapa toimi minulle paremmin kuin muut kokeilut.
Olin melkein hämmentyä kaikista eri menetelmistä, kaikki nämä erilaiset pienet kulhot, joissa oli erilaisia seoksia, seisoivat ympäriinsä, katsoin aina, mikä niistä kehittyy hyvin ja mikä ei.
Esim. kun laitat jääkylmää ipan kiteytysveteen/jauheeseen, saat heti valkoisia kiteitä, mutta ne eivät ole kirkkaita ja vain vähän, sp joudut kiteyttämään uudestaan ja loput pitää haihduttaa, katso viimeinen kuva.
3 muuta kuvaa näyttää mitä rm:lle tapahtuu pakastimessani, siitä tulee kiinteää massaa joka sulaa huoneenlämmössä, mutta ei kiteitä.

Attachments

• S0anuW83Mr.jpg
    S0anuW83Mr.jpg
    3.8 MB · Views: 270
  • p0qBIHuOkR.jpg
    p0qBIHuOkR.jpg
    3.8 MB · Views: 263
  • LXBbdelnEP.jpg
    LXBbdelnEP.jpg
    3.7 MB · Views: 253
  • aNDoOmSB8W.jpg
    aNDoOmSB8W.jpg
    4.1 MB · Views: 266
  • Yph4LPHEw2.jpg
    Yph4LPHEw2.jpg
    3.8 MB · Views: 283
View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
338
On myös menetelmä 4MMC uudelleenkiteyttämiseen, jossa käytetään myös NaCl (pöytäsuola) todennäköisesti suuremmassa määrässä vettä yhdessä tuotejauheen ja IPA:n kanssa myös eri suhteissa, jotka sinun on tarkistettava. Suolaisella vedellä on paljon alhaisempi jäätymispiste, joten se antaa toisen komponentin kiteytyä ensin, koska natriumsuolassa on ehkä enemmän vettä, mutta lämpötila EI saa missään nimessä nousta -18*C:een tai sitä alemmas, koska suola alkaa myös kiteytyä ja mitä kauemmin se pysyy, sitä enemmän suolaa aineessa on. Toivottavasti auttoi, saatan etsiä sen sinulle jos et löydä, tsemppiä!

NeoTolls

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Kuinka paljon NaCI u käyttää ?

lheartamines

Don't buy from me
Member
Reaction score
7
Ole varovainen, kun käytät digitaalista ph-laitetta ja DCM:ää, jos jätät sen rm:iin seurannan ajaksi, laite sulaa.

misteroil

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Hei kaverit, ehkä joku voisi auttaa minua tilanteessa...?
Kemikaalien suhde 1:2br3cl, 3: DCM, 2:MA. lietsominen 3tuntia 37c:ssa. Koko ajan reaktio sujui hyvin, lopussa keltainen/kamarinvärinen kollori emäksestä.
Mutta tällä kertaa laboratoriossa on hyvin alhainen lämpötila, ja kaadan kaiken MA:n 15 minuutissa. Koko aineen lämpötila nousi vain 27 asteeseen. Sitten laitoin rm lämpimään kylpyyn ja nostin lämpötilan 35:een. 2 tunnin kuluttua kaikki meni hyvin. Mutta seuraavassa tunnissa kaikki rm muuttui PURPPURAKSI. Happamoitin dem.veteen ja sain violetin vesikerroksen. Nyt näen, että kristalleistani tulee violetteja. Miten voisin pestä sen? koska luulen, että siellä oli paljon reagoimattomia kemiallista ainetta, mutta mitä, en tiedä.

Attachments

• z3Oh6dksPS.jpg
    z3Oh6dksPS.jpg
    5.2 MB · Views: 119

JosephBratan

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Deleted
View previous replies…

pamrz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Hei kaverit,
Im yrittää 3cmc ja minulla on kysymyksiä happamoitumisesta. Työskentelen orgaanisen kerroksen parissa - mutta mitään ei muodostu. Tein muutamia yrityksiä, jotkut olivat hyviä useimmat niistä eivät, en voi ymmärtää, missä on ongelma.

1) Missä lämpötilassa freebase happamoitetaan? Huoneenlämpötilassa vai pitäisikö olla kylmää ennen happamoitumista?
2) Onko parempi happamoittaa ennen vai jälkeen kylmän asetonin lisäämisen ? Tarvitaanko asetonia DCM:n kanssa?
3) Minulla on PH 6 ja minulla on hyvin tummaa nestettä, 12 tunnin pakastimessa olon jälkeen mitään ei tapahdu (mutta sen täytyy olla siellä, kun PH-paperi kuivuu, siellä on valkoinen kristallikerros).
4) Voiko nesteeseen lisätä destilloitua vettä ja erottaa veden ja antaa kiteytyä?
5) voidaanko erottaa happamoitunut / DCM / Asetoni / nesteen uudelleenkäyttö jotenkin?
Kiitos.

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
78
Luulen, että et lukenut tai ymmärtänyt prosessia... happamoitumisen jälkeen hävität orgaanisen kerroksen, vesikerros sisältää tuotteen ja sinun on haihdutettava vesi...

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
78
Asetoni ei ole välttämätön, 4-mmc:lle se on. Joten, lue reseptini, yritä ymmärtää, mitä siellä tapahtuu... hapatuksen pitäisi olla alhaisessa lämpötilassa, dest vettä pakastimesta, voi myös käyttää dest vettä jääkuutioita jäähdyttämään rm kun hapatuksen. Hcl tippuu 2-3 sekunnin välein 1 tippa

pamrz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Siinäpä se. Käytin tapaa, jonka tiedän 4mmc:stä.
Mutta tuote joutuu veteen onnettomuuden jälkeen, eikö niin?

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
78
Kyllä, kloro siirtyy veteen, kun ph 6 , orgaaninen kerros ei ole silloin tarpeen

pamrz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Ja noin suhde valmistukseen:
100g 2b3cl / 300ml DCM / 200ml metyyliamiini 3hs 38degrees - mukava oranssi väri pohjakerros.

Last edited:

Pinkbay

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Hei ystävät.
Laitoin sen jääkaappiin 12 tunniksi happamuuden jälkeen ja sain erimuotoista suolaa, mutta suodatettaessa suola katosi ja muuttui nesteeksi. Tietääkö kukaan syytä?

Attachments

• 7nBDUHjfM2.jpeg
    7nBDUHjfM2.jpeg
    299 KB · Views: 31
  • 1lagBv7Ofr.jpeg
    1lagBv7Ofr.jpeg
    319.2 KB · Views: 32

SunDay

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Hei kumppanit. :)
Im loppuun varastossa 2br3cl, mutta on 2br4m.... Mefedronilla työskentelin ennen vanhaan toluenin kanssa, pudottamalla jauhoja..jne....
Nyt aion työskennellä DCM ja vesikerroksen, nyt lukee, mikä on parasta meph. Eli pari viestiä ylempänä Jesse mainitsi, että mefedronissa tarvitaan asetonia vaiheittain hapottamalla. Haluan kysyä miksi ja milloin. Koska asetoni sekoittuu homologisesti vesikerroksen kanssa... Vai emmekö tarvitse lainkaan vettä?

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
108
Päivää,
DCM: ssä tapahtuvan aminoinnin jälkeen hävität vesikerroksen, huuhtelet orgaanisen kerroksen toistuvasti vedellä ylimääräisen metyyliamiinin poistamiseksi ja pidät aina 4mmc vapaan emäksen DCM: ssä. Tämän jälkeen lisätään asetonia 1/ laimentamaan vapaata emästä, jotta se olisi lämpöstabiilisempi, jotta se ei kuumenisi liian nopeasti, kun HCl lisätään, ja 2/ pesemään DCM ja mahdolliset asetoniin liukenevat epäpuhtaudet pois saostumasta. Asetonia käytetään, koska se ei liuota 4mmc.HCl:ää ja kuivuu nopeasti jättämättä jäämiä, ja se on halpaa.

HardWork

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Onko mahdollista tehdä 3mmc jauheena ? Kaikki puhuvat happamoitumisesta vedellä tai asetonilla ja sitten suoraan lautaselle ja haihduttaa. Mutta ehkä on mahdollista tehdä se kuten 4mmc. Kunhan laittaa HcL:n suoraan pestyyn rm:ään ja muodostaa jauheen. Onko se mahdollista 3cmc:llä ? Ja miten se tehdään dcm:llä ?

SunDay

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
12
En halua pettää sinua, mutta ei... kuinka paljon tiedän ( luin kaikki aiheet 3cmc: stä). Vain haihtuminen tapa

View previous replies…

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
78
Sen ei ole kuin 4-mmc: n kanssa, kokemukseni mukaan ei suolaa tuntunut ulos happamoitumisen aikana, tai se näkyy, mutta kun saavutat oikean ph-tason, se on kadonnut.
En osaa selittää miksi , mutta olen kuullut eri tavoista ,2 liuottimella mutta en muista kaikkia yksityiskohtia, tallensin sen vanhaan puhelimeen jonnekin mutta en löydä sitä enää 🫤.

HardWork

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Kyllä, olen lukenut kaiken myös. Mutta ehkä joku tietää miten jauhe valmistetaan ja sitten uudelleenkiteytetään. Koska vähän tylsää ja ärsyttävää odottaa tulosta.

SunDay

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
12
But its strange, becouse everythime when i wash stuff with acetone I put acetone to fridge, and after some time i get 3cmc powder. why its not happening when acidifying with acetone from begining..?

Sosextra

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Ole hyvä ja lisää minut johonkin sovellukseen u tietää sen turvallisen ja kerro minulle, miten valmistaa tämä askel askeleelta, jos u on jonkin verran vapaa-aikaa. voin maksaa sinulle. kiitos :x