Na een gesprek met soldadoDeDrogas is geen nieuwe bij. Maar waarschijnlijk een lerende larve. No offense we zijn allemaal begonnen door in grote lijnen van stakingen TS2 boeken. (Dit is voor alle anderen) aangezien hij het diepgaande gesprek al heeft gehad.
Anyways als het gaat om deze reactie dit kan worden beoordeeld semi-gemakkelijk te en te begrijpen van EASY voor iemand als ik die tussenliggende gemakkelijk tot moeilijk voor een nieuwe commer.
Dit komt allemaal uit een post.2 weken geleden
Notdrugs
Een tijdje geleden hoorde ik dat sommige laboratoria Naproxen (zoals de NSAID) gebruikten als het enantiopure zuur. Maar ik heb helemaal geen info kunnen vinden over deze methode, dus ik kan het echt niet met zekerheid zeggen.
Ik ben aan het graven...
u/Notdrugs
Waarschijnlijk gebaseerd op dit antwoord? Zoals ik al eerder zei... De truc is om het goedkoopste optisch actieve zuur te vinden dat aan één isomeer bindt maar niet aan het andere en dat de oplosbaarheid voldoende verandert zodat een van de producten (of het nu de niet-gereageerde freebase is of het gereageerde amide, sulfonaat of wat dan ook) in een ander oplosmiddel kan worden gewassen (een oplosmiddel dat niet mengbaar is met het eerste oplosmiddel) zodat je eindigt met een isomeer opgelost in het eerste oplosmiddel en het andere isomeer opgelost in het tweede oplosmiddel. Wat denk je op basis van wat hier staat?
h
ttp://www1.udel.edu/chem/sametz/Sa..._Diastereomeric_Salt_Formation__Naproxen.html
Dan niet-drugs reactie...
Notdrugs
- 13 dagen geleden - Bewerkt 13 dagen geleden
Dat is echt interessant! Ik kan zien hoe die kanttekeningen commerciële productie veel makkelijker maken. Het gebeurt niet al te vaak dat we "details van bulkproductie" in een basisinstructie krijgen, dus bedankt daarvoor.
Later deze week
zelfs als het mononatrium d-tartraat in oplossing is, vormt het bij voorkeur een in water oplosbaar zout met d-methamfetamine, terwijl de l-methamfetamine (die nog steeds in zijn vrije basevorm is) kan worden geëxtraheerd met een apolair oplosmiddel...
Ik denk dat je het niet goed begrijpt... het is inderdaad levensvatbaar.
h
ttps://www.reddit.com/r/TheeHive/s/J1b0573Y7V
https://www.reddit.com/r/TheeHive/comments/18ycbjh
1Azool
- 6 dagen geleden
Naproxen zou een interessant reagens zijn voor chirale amine resolutie
PsychedStrawberry
- 6 dagen geleden
Hoezo?
SunderedValley
- 6 dagen geleden
Het is al eerder gedaan IIRC.
Ik heb het vrij snel gelezen, maar de consensus leek te zijn "werkt heel goed kan soms zelfs goedkoper worden gedaan met andere methoden". Zou of hier, de drugnerds sub of Vespiary moeten staan.
1Azool
- 6 dagen geleden
Toegankelijk, enantiomeer zuiver, nuttige carboxylzuur functionaliteit, groot pi systeem, aryl methoxy, dit alles maakt het een bruikbare kandidaat met de laatste twee descriptoren als redenen waarom het bijzonder interessant zou kunnen zijn.
Waarom mijn post dan beter is
Nee, ik geef geen details zoals temp en tijd, dat staat allemaal in het ORIGINELE bericht.
Nee, als je DCM, benzeen enzovoort kunt krijgen, ga ik je niet vertellen welk oplosmiddel je het beste kunt gebruiken, want alles is te vinden in USE THE FUCKING SEARCH ENGINE Google, here hive enzovoort hebben alle antwoorden.
En nee, ik ga je mollen niet berekenen. En als er nog 1 persoon is die me specifieke tijden etc. vraagt...
Zullen ze genegeerd worden alles is goed gedocumenteerd
Nogmaals voor iedereen 1 keer
Notdrugs
Een tijdje geleden hoorde ik dat sommige labs Naproxen (zoals de NSAID) gebruikten als het enantiopure zuur. Maar ik heb helemaal geen informatie over deze methode kunnen vinden, dus ik kan het echt niet met zekerheid zeggen.
Ik ben aan het graven...
u/Notdrugs
Notdrugs
- 13 dagen geleden - Bewerkt 13 dagen geleden
Dat is echt interessant! Ik kan zien hoe die voorbehouden commerciële productie veel gemakkelijker maken. Het gebeurt niet al te vaak dat we "details van bulkproductie" in een basisinstructie krijgen, dus bedankt daarvoor.
Nogmaals de theorie van L VICKS naar D meth . Is het MOGELIJK ja. Kan iemand die geen goed gedocumenteerd mdma-pad heeft ontwikkeld het doen, ja. Kan iemand die vraagt of hij 40% ethanol kan gebruiken , DSMO vs DCM etc etc het doen?
Kun je MDA/MDMA maken van koffie/cafeïnezuur of iets dergelijks... ja. Is 12% yeild to cost haalbaar als piperonal acatate of andere analogen centen zijn op de $ en kan piperonal maken in 1-2 stappen en van daaruit safrole of isosafrole ... Gewoon omdat je kunt betekent niet dat het krijgen van 10g van vicks inhalers zal zijn "kosteneffectief".
Misschien moet je even graven voor iedereen die dit leest, maar iedereen die verstand heeft van ts2 om je EIGEN precursors of pre-precursors te maken, kan dit begrijpen. Als je het volgt als een kaart en kompas en niet als een recept.
Hoewel iedereen wil dat A+B + vloeistof + warmte chemische stof X maken en het werkt 0-80-95% van de tijd.
Er is een tijd dat je cake probeert te maken maar brood maakt.
Zoals het toevoegen van 1 te veel koolstof enz enz. Herkristallisatie en scheiding van polymorfisme of afzonderlijke entiomeners is een kunst op zich.
Helaas is mijn werk NOVEL MDMA en MDP2P productie en minder chirale resulatie, maar ik kan de paus goed genoeg lezen om er voor 99% achter te staan en als iemand gaten wil prikken, dan moet dat maar. En ik zal praten maar alsjeblieft geen wat oplosmiddel vragen of berekeningen van mols alles is eerder gepost en het is def levensvatbaar