• Vítejte v české sekci fóra. Nezapomeňte, že zveřejňování kontaktů (jabber, telegram, signal a další) bude mít za následek trvalý ban! Pokud se rozhodnete něco koupit nebo prodat bez použití escrow a přijdete o peníze, nebudeme vám moci pomoci.

Cocaine Buy Cocaïne

aralxd

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hallo,

Ik zal mijn geluk hier beproeven, ik ben verhuisd naar de andere kant van het land, dus mijn man van wie ik regelmatig producten afnam is weg.

Ik heb bijna besteld op de donkere markt via ARES, maar ik maak me nog steeds zorgen over de postbezorging, dus ik probeer het hier.
Heeft iemand iemand in Moravië? Zo ja, dan kunnen we praten in een privébericht, bedankt.

Als alternatief, heeft iemand ervaring met bestellen via markten zoals ARES, Nemesis als ik die route moet nemen?

Bedankt

Lump

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
15
Hallo Ik heb aardig wat ervaring met kopen op darknet. Ik doe het van tijd tot tijd sinds 2012 / 2013 (toen silkroad nog hot was).
Succespercentage ongeveer 90%.
Op dit moment kan ik Bohemia market aanbevelen. Ze hebben een fatsoenlijke terugbetaling als de goederen niet aankomen.
Maar je moet vooral een goede dealer kiezen die ervaring heeft met verzenden. Kijk niet alleen naar de prijs ....
De beste is nationaal maar het is nogal een probleem om iemand in ons land te krijgen. Af en toe komt er iemand langs maar dat is meestal voor een tijdje.

CONSTANTINE.

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
2
Wat zou je kunnen meenemen? Laat me weten of het actueel is. De cocaïne die ik kan bieden is de beste die je in Tsjechië kunt krijgen, de kwaliteit van wat de EU bereikt. Mogelijkheid om DD in Moravië te regelen.