- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 77
Ik probeerde deze synthese uit te voeren en uiteindelijk zag het eruit als karamel en had het de textuur van karamel. Er waren helemaal geen kristallen. Ik gebruikte pillen die maïszetmeel, povidon, lactose en magnesiumstearaat bevatten. In plaats van de pillen in water in de magnetron te doen, voegde ik ze toe aan ethanol, verdampte de ethanol en kreeg het die karameltextuur. Daarna heb ik dezelfde hoeveelheid water toegevoegd aan de karamel pseudo-efedrine als in het recept stond. Daarna deed ik wat in het recept stond, maar de kleur veranderde meteen na 1-2 uur in plaats van na 8-10 uur. Ik heb toch 8 uur gewacht, toen heb ik het gefilterd en op het aanrecht laten staan en ik wilde hcl toevoegen, maar dat kon niet omdat ik niet thuis was en uiteindelijk heb ik het 3 dagen nadat het mengsel gefilterd was toegevoegd. Ik voegde 1,5 eetlepel hcl toe en probeerde te veel toe te voegen omdat ik op dat moment geen ph-strips had. Ik heb toen de vloeistof weggekookt en bleef achter met die karamelachtige substantie. Ik probeerde het te herkristalliseren in aceton maar dat werkte niet, het was nog steeds karamelachtig. Waardoor is deze synthese mislukt? Zijn het de tabletten, de extractiemethode, heb ik de hcl te laat toegevoegd of heb ik te weinig hcl toegevoegd? Of is deze synthese gelukt en had ik het gewoon wat meer moeten laten drogen? Help alstublieft.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 226
Could be the pills weren't extracted or properly enough. Or the final product was over acidified. I've never done this one as tina is better and reagents are more readily accessible.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 77
- By Anarchy Labz
I tried it a differen't time with proper ph management, I didn't extract the pills, I did it like in the synthesis, but when I evaporated the final mixture it was still caramel but when I added ethanol crystals came out and I separated them from the caramel and got like 2g of white crystals.