- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 70
UWe9o12jkied91d Kunt u alstublieft dieper ingaan op de methode waar u en mocnykutas het over hebben?
Bedankt
Bedankt
- Reaction score
- 509
- Deals
- 5
Ik weet niet over welke procedure hij blijft opscheppen, maar op dit moment heb ik de beste resultaten gehad door het keton op te lossen in een beetje dcm, lichtjes te verwarmen tot 35-40, de methylamine in één keer toe te voegen, 10m te laten roeren zoals het is en dan beetje bij beetje dmso toe te voegen in de loop van 20-30min.Water wordt dan toegevoegd samen met wat ethylacetaat en nog een paar minuten geroerd, daarna laten afscheiden.Verdund met koude aceton en neergeslagen, ik heb zowel 33 als 37,5 HCl geprobeerd, geen noemenswaardig verschil.
Van alle procedures die ik heb gevolgd, was deze het schoonst en leverde het de hoogste opbrengst op en als kanttekening denk ik dat hoe groter de schaal is, hoe beter het werkt.
Van alle procedures die ik heb gevolgd, was deze het schoonst en leverde het de hoogste opbrengst op en als kanttekening denk ik dat hoe groter de schaal is, hoe beter het werkt.